| 0 التعليقات ]

بوابة الثانوية العامة المصرية
موقع بوابة الثانوية العامة متخصص فى التعليم المصرى و كافة المراحل التعليمية الإبتدائية , الإعدادية و الثانوية كذلك الجامعات المصرية و نتائج الامتحانات للشهادات بمحافظات مصر
ياجماعه انا مهندس ولا اخصائى زى ما الناس بتقولى
Aug 13th 2012, 14:01

انا بجد زهقت من كلام الناس عليا انى مش مهندس وتقليلهم من قيمتى بالعكس ان الدكاتره بتعملنا اننا فعلا مهندسين واننا مش اقل من هندسه فى حاجه برغم انهم اصلا خرجين هندسه
بس الناس كل ما اقولها انا حاسبات ايوة يعنى مبرمج او اخصائى اقولهم انا مهندس يقولولى المهندس لازم يكون خريج هندسه ياااااارب انا وصلت لدرجه انى عايز اسيب الكليه واروح هندسه
اعلم ايه فى الناس هل انا فعلا مهندس ولا مبرمج ولا اخصائى ؟؟؟؟

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

موقع وظائف جوجل وظائف جوجل,

0 التعليقات

إرسال تعليق