| 0 التعليقات ]

بوابة الثانوية العامة المصرية - أراء ونقاشات هادفة
طب انا راضيه زمتكم ده منظر؟؟؟!!!!
Dec 15th 2012, 04:22




بالله عليكم ردوا عليا ده منظر
محدش يقولوا باه نحل مشكله القمامه بزياده العمال والكلام الفاضى
ده
سله القمامه موجوده وقريبه جدا
يعنى اقرب للشخص من انه يحط علبه العصير ع الارض
ازااااااااااااااااااااااااااااااااااااى؟؟؟؟؟
ازاى ده يحصل
الكلام ده كان ف محطه الشهداء يعنى محطه معروفه
لما شوفت المنظر ده صممت انى اصورها
والناس بقت مستغربه انا بصور ايه
قال يعنى حاجه طبيعيه
وانا الى غريبه
ايوه صح الى يستغرب منظر زى ده هنا ف مصر يبقى غريب
والله انا كنت فاكره ف الاول المشكله ف البلد
مكنتش اعرف ان المشكله عند الشعب
واضح جدا ان الشعب وخدها عند وبلطجه
وعاوزين يودوا البلد ف ستين داهيه
طب ليييييييييه
والله انا هتجنن
ليه البلطجه والهمجيه
ما هى البلطجه مش ف الضرب و التخريب بس
ف حاجات تانيه كتيير
من ضمنها المنظر ده


مستنيه ارائكم وسامحونى لو كنت تعديت ف كلامى شويه
بس والله انا بجد اضيقت جدااااااااا لما شوفت المنظر ده وكنت ماشيه بكلم نفسى

الصور المرفقة
نوع الملف: jpg DSC_0000145.jpg‏ (21.3 كيلوبايت)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

موقع وظائف جوجل وظائف جوجل,

0 التعليقات

إرسال تعليق