| 0 التعليقات ]

بوابة الثانوية العامة المصرية
موقع بوابة الثانوية العامة متخصص فى التعليم المصرى و كافة المراحل التعليمية الإبتدائية , الإعدادية و الثانوية كذلك الجامعات المصرية و نتائج الامتحانات للشهادات بمحافظات مصر
انا جبت 98.5 ودخلت بيطرى
Jul 30th 2012, 11:14

انا بحب بيطرى من زمان جدا ولما جبت مجموع صيدلة بردوا دخلت بيطرى عادى جدا
لان انا عاوز ابقى زى والدى وانا بذاكر منهج بيطرى من دلوقتى ياجماعة
اولا الطب اليشرى عبال ما يتخلص حياتك مع الجثث على 40 سنة تخلص دراسة وتكون لسة مكونتش نفسك

صيدلة لا مؤاخذه هيطلع عينك دراسة وفى الاخر مندوب بس ميزتها فلوسها كتير

بيطرى مشكلته الوحيده نظرة الجاهلين الحاقدين على فئتنا وده مجال اسراره كتير وما انكشفتش حتى الان

وانا نفسى ابقى الاول على الدفعة بامتياز وبعدين اكمل حياتى فى اسرائيل واستراليا
عشان هناك احنا فئة اولى وعلى فكرة اسرائيل بلد العدل وعلى مسئوليتى وانا مسلم وسيبك من الشعارات الكدابة
وباذن الله هاكون معيد

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

موقع وظائف جوجل وظائف جوجل,

0 التعليقات

إرسال تعليق